.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در بازدید از غرفه شمال نیوز؛
فعالان فرهنگی و هنری مازندران با مدیرکل جدید ارشاد آشتی کنند
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس بر تعامل فعالان فرهنگی و هنری مازندران با مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران تاکید کرد و گفت: امیدواریم هنرمندانی که در گذشته با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خداحافظی کردند با مدیریت جدید آشتی کنند تا ...
فعالان فرهنگی و هنری مازندران با مدیرکل جدید ارشاد آشتی کنند

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مهمترین ابزار هدایت و شکل‌دهی افکار عمومی در جهان امروز، رسانه‌های دیجیتالی هستند.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز مستقر در نمایشگاه رسانه های دیجیتال ، سید رمضان شجاعی کیاسری ، در بازدید از غرفه شمال نیوز گفت: امروز فضای مجازی و به ویژه اینترنت، به دلیل افزایش مخاطبین آن در سال‌های اخیر ، محیط جذاب و دوسویه و امکان تعاملی که در این فضا وجود دارد، از جایگاه بسیار مهمی برخوردار شده است.

وی افزود: اهمیت و تأثیرگذاری رسانه های دیجیتال را می‌توان از توجه و سرمایه‌گذاری قدرت‌های جهانی که در این خصوص انجام می‌دهند به خوبی دریافت کرد.

شجاعی کیاسری اظهار داشت: رسانه های دیجیتال امروز به مجموعه ای از واقعیت های زندگی تبدیل شده است و در فعالیت های اقتصادی ، سیاسی ، فرهنگی ، اجتماعی و علمی ورود پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه مردم در آینده ارتباط مستقیم با رسانه های دیجیتال دارند ، خاطرنشان کرد: در برنامه چهارم توسعه به شکلی برنامه ریزی شده است که روستا ها باید اینترنت پرسرعت داشته باشند تا امورات خود را از طریق اینترنت انجام دهند.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رسانه های دیجیتال ضرورتی انکار ناپذیر است تصریح کرد: با توجه به اینکه جهان آینده عصر اطلاعات و ارتباطات است ما مجبور هستیم که با دنیا حرکت کنیم.

وی در خصوص برپایی اولین نمایشگاه رسانه های دیجیتال در مازندران گفت: افتتاح این نمایشگاه آغاز خوبی داشته و شناخت بیشتر از رسانه های دیجیتال در زندگی ما باید باورمند شود.

شجاعی کیاسری با تقدیر از مسئولان برگزاری این نمایشگاه بیان کرد: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران که به تازه گی کار خود را شروع کرده است اقدام بزرگی برای برپایی این نمایشگاه انجام داده است.

وی گفت: حضور مردم مازندران در این نمایشگاه نشان دهنده فرهیختگی و علاقمندی در عرصه تکنولوژی و فناوری های دیجیتال است.

شجاعی کیاسری بر تعامل فعالان فرهنگی و هنری مازندران با مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران تاکید کرد و گفت: امیدواریم هنرمندانی که در گذشته با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خداحافظی کردند با مدیریت جدید آشتی کنند تا در عرصه های تائتر، موسیقی، مذهبی و هنری بتواند موفق باشند.

به گزارش شمال نیوز ، نمایشگاه سراسری رسانه های دیجیتال کشور تا عصر شنبه از ساعت 9 صبح تا 20 شب آماده بازدید از علاقه مندان در کیلومتر هشت جاده ساری به نکاء محل دائمی مجتمع نمایشگاهی مازندران شرکت سرسبز طبرستان است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

دیجیتال 30 آبان 1388
دکتر جدیدا متوجه شده رسانه های دیجیتال ابزار مهم برای جهت دهی افکار هستند ؟؟؟؟ در ضمن طرح ملی شلوار و کت ملی در مجلس چه شد؟؟؟؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.121 seconds.